mandag den 8. september 2014

★ Yoghurt med blomme og kokos


Jeg vågnede med en trang til at tage min morgenmad med ud i haven i morges. Det hele var så fint og vådt af dug; ægte sensommerstemning. For tiden er jeg glad for at spise yoghurt til morgenmad og varierer gerne smagene og tilbehøret fra dag til dag. Denne variation er dog ikke umiddelbart at kimse af, og jeg tror snart den er på morgenmadsmenuen igen. 




Vi har et stort blommetræ i haven, og det er disse blommer jeg har valgt at komme oven på min yoghurt.
w Yoghurt med blomme og kokosw
En skål god yoghurt

2 små blommer

20 g mandler

10 g kokos

Evt. lidt marmelade (jeg har brugt en marmelade på gule hindbær og blommer)

Hak mandlerne og rør størstedelen af mandler og kokos i yoghurten. Her kan du eventuelt også tilføje marmeladen, hvis du skal gøre det ekstra godt for dig selv, eller bare vil have den lidt sødere. Kom blommerne oven på yoghurten og drys med resten af de hakkede mandler og kokos.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar